شبكة ومنتديات أسير الحـــــب
اهلا وسهلا بكم فى منتديات أسير الحب توجهو إلى التسجيل أو التعريف بنفسك ان كنت مسجل من قبل

وشكرا
الادارة
اهلا وسهلا بكم فى منتديات أسير الحب توجهو إلى التسجيل أو التعريف بنفسك ان كنت مسجل من قبل

وشكرا
الادارة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتددى فنى تقافية رياضية ادبى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  تسجيل دخول الاعضاءتسجيل دخول الاعضاء  
شبكة ومنتديات أسيــــــــر الحـــــــــــب ترحب بكم

كلمات اغنيه فى شى انكسرلا اليسا

كاتب الموضوعرسالة
التنين الصغير
الدعم الفنى
الدعم الفنى
التنين الصغير

ذكر
تاريخ الميلاد : 14/09/1992
البلد : مصر
احترام قانون المنتدى :
كلمات اغنيه فى شى انكسرلا اليسا Left_bar_bleue100 / 100100 / 100كلمات اغنيه فى شى انكسرلا اليسا Right_bar_bleue

دعاء : كلمات اغنيه فى شى انكسرلا اليسا FP_17
كيف تعرفت علينا : من صديق

كلمات اغنيه فى شى انكسرلا اليسا Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنيه فى شى انكسرلا اليسا   كلمات اغنيه فى شى انكسرلا اليسا I_icon_minitimeالإثنين يناير 11, 2010 6:39 am

بينى انا وبينك خلاص فى شى انكسر مابسالك مين انهزم مين انتصر همى انا باليل ينسانى الالم او يجمع النسيان لحظات الندم لمين بشكى هم قلبى اللى اتظلم صعب النغم مايحن ع غياب الوتر بينى انا ىبينك خلاص ف شى انكسر مابسالك مين انهزم مين انتصر لوباقى عندى منك شويه امل بصبر عليك وبحمل اللى مابينحمل لكن اليك مليت شو بخاف الملل اهون على اليوم يا محلى الزعل بينى انا وبينك خلاص فى شى انكسر مابسالك مين انهزم مين انتصر صوتى نده لك ماترك عندك صدى فى شى انتهى بنيتنا لما ابتدى بعدك انا شو بخاف ما صدق حدا يمرق على الشوق بهرب على الهدا بينى انا وبينك خلاص فى شى انكسر مابسالك مين انهزم مين انتصر

كلمات اغنيه فى شى انكسرلا اليسا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات اغنيه ما عاش ولا كان للمطربه المتالقه اليسا
» كلمات اغنيه امرى لربى اليسا
» كلمات اغنيه ع بالى حبيبى للمطربه المتالقه اليسا
» كلمات اغنيه بسمع اسمك بدمع
» حصريا اغنيه جامده جدا جدا جدا @(( حبك استحاله ))@